TRACKLIST |
1. Welcome To The Jungle 2. It's So Easy 3. Nightrain 4. Out Ta Get Me 5. Mr. Brownstone 6. Paradise City 7. My Michelle 8. Think About You 9. Sweet Child O' Mine 10. You're Crazy 11. Anything Goes 12. Rocket Queen
|
SPOILER (Log) |
Exact Audio Copy V0.99 prebeta 4 from 23. January 2008
Отчёт EAC об извлечении, выполненном 14. апреля 2008, 20:14
Guns N' Roses / Appetite For Destruction
Дисковод: Optiarc DVD RW AD-7170A Adapter: 1 ID: 0
Режим чтения : Достоверность Использование точного потока : Да Отключение кэша аудио : Да Использование указателей C2 : Нет
Коррекция смещения при чтении : 48 Способность читать области Lead-in и Lead-out : Нет Заполнение пропущенных сэмплов тишиной : Да Удаление блоков с тишиной в начале и конце : Нет При вычислениях CRC использовались нулевые сэмплы : Нет Интерфейс : Встроенный Win32-интерфейс для Win NT/2000
Выходной формат : Пользовательский кодировщик Выбранный битрейт : 768 kBit/s Качество : Высокий Добавление ID3-тэга : Нет Утилита сжатия : E:\Program Files\Exact Audio Copy\Flac\flac.exe Дополнительные параметры : -6 -V -T "ARTIST=%a" -T "TITLE=%t" -T "ALBUM=%g" -T "DATE=%y" -T "TRACKNUMBER=%n" -T "GENRE=%m" -T "COMMENT=%e" %s -o %d
TOC извлечённого CD
Трек | Старт | Длительность | Начальный сектор | Конечный сектор --------------------------------------------------------------------- 1 | 0:00.00 | 4:34.07 | 0 | 20556 2 | 4:34.07 | 3:22.68 | 20557 | 35774 3 | 7:57.00 | 4:28.37 | 35775 | 55911 4 | 12:25.37 | 4:23.65 | 55912 | 75701 5 | 16:49.27 | 3:48.68 | 75702 | 92869 6 | 20:38.20 | 6:46.22 | 92870 | 123341 7 | 27:24.42 | 3:39.70 | 123342 | 139836 8 | 31:04.37 | 3:51.48 | 139837 | 157209 9 | 34:56.10 | 5:56.30 | 157210 | 183939 10 | 40:52.40 | 3:17.15 | 183940 | 198729 11 | 44:09.55 | 3:26.27 | 198730 | 214206 12 | 47:36.07 | 6:14.30 | 214207 | 242286
Характеристики диапазона извлечения и сообщения об ошибках
Выбранный диапазон
Имя файла D:\Guns N' Roses - Appetite For Destruction (Japan 1st CD Pressing 32XD-821)\Guns N' Roses - Appetite For Destruction (Japan 1st CD Pressing 32XD-821).wav
Пиковый уровень 100.0 % Качество диапазона 100.0 % CRC копии 5731D428 Копирование... OK
Ошибок не произошло
AccurateRip: сводка
Трек 1 точное извлечение (доверие 5) [F544E42D] Трек 2 точное извлечение (доверие 4) [D3A4EA55] Трек 3 точное извлечение (доверие 3) [260C0974] Трек 4 точное извлечение (доверие 3) [3D3480F0] Трек 5 точное извлечение (доверие 3) [6F197620] Трек 6 точное извлечение (доверие 3) [12DACB49] Трек 7 точное извлечение (доверие 3) [C64821B4] Трек 8 точное извлечение (доверие 3) [23ECF72D] Трек 9 точное извлечение (доверие 3) [35C229A9] Трек 10 точное извлечение (доверие 3) [D82710BF] Трек 11 точное извлечение (доверие 3) [A65787CD] Трек 12 точное извлечение (доверие 4) [73A59988]
Все треки извлечены точно
Конец отчёта |
-- Review by Stephen Thomas Erlewine, allmusic.com " Guns N' Roses' debut, Appetite for Destruction was a turning point for hard rock in the late '80s -- it was a dirty, dangerous, and mean record in a time when heavy metal meant nothing but a good time. On the surface, Guns N' Roses may appear to celebrate the same things as their peers -- namely, sex, liquor, drugs, and rock & roll -- but there is a nasty edge to their songs, since Axl Rose doesn't see much fun in the urban sprawl of L.A. and its parade of heavy metal thugs, cheap women, booze, and crime. The music is as nasty as the lyrics, wallowing in a bluesy, metallic hard rock borrowed from Aerosmith, AC/DC, and countless faceless hard rock bands of the early '80s. It's a primal, sleazy sound that adds grit to already grim tales. It also makes Rose's misogyny, fear, and anger hard to dismiss as merely an artistic statement; this is music that sounds lived-in. And that's exactly why Appetite for Destruction is such a powerful record -- not only does Rose have fears, but he also is vulnerable, particularly on the power ballad "Sweet Child O' Mine." He also has a talent for conveying the fears and horrors of the decaying inner city, whether it's on the charging "Welcome to the Jungle," the heroin ode "Mr. Brownstone," or "Paradise City," which simply wants out. But as good as Rose's lyrics and screeching vocals are, they wouldn't be nearly as effective without the twin-guitar interplay of Slash and Izzy Stradlin, who spit out riffs and solos better than any band since the Rolling Stones, and that's what makes Appetite for Destruction the best metal record of the late '80s.
ТОРРЕНТ ПЕРЕЗАЛИТ