![]() |
|
TRACKLIST |
1. [INTRADA: Himne processional (s. XV) instr.] 2. MARIA: Germanes mies 3. MARIES: Verge I Mare de Deu 4. MARIA: Ay, trista vida corporal 5. MARIA: O Sant Verger Getsemani 6. MARIA: O Arbre anact, digne de honor 7. MARIA: O sant Sepulcre virtuos 8. [CRISTOBAL DE MORALES: Juizio Fuerte (instr.)] 9. MARIA: Gran desig m'ha vengut al cor 10. [FANFARA (Sobre una melodia del s. XV)] 11. ANGEL: Deu vos salve Verge Imperial 12. ANGEL: Lo vostre Fill que tant amau 13. ANGEL: E mana'm que us la portas 14. MARIA: Angel plaent e illuminos 15. MARIA: Ab molt ser, si posible es 16. ANGEL: Las apostols assi seran 17. ANGEL: Y puix, Verge, o demanau 18. [FANFARA (Sobre una melodia del s. XV)] 19. SANT JOAN: Saluts, honor e salvament 20. MARIA: Ay, fill Joan e amich meu 21. MARIA: Ay, fill Joan, si a vos plau 22. [JUAN VASQUEZ: Los bracos traygo cansados I (instr.)] 23. SANT JOAN: Ay trista vida corporal 24. SANT JOAN: O verge, Reuna imperial 25. SANT JOAN: O apostols e german meus 26. SANT JOAN: Sens Vos, Senyora que farem? 27. [CRISTOBAL DE MORALES: Agnus dei (instr.)] 28. SANT PERE: Verge humil flor de honor 29. [JUAN VASQUEZ: Los bracos traygo cansados II (instr.)] 30. APOSTOLS: O, poder de l'Alt Imperi 31. APOSTOLS: Ab gran goig, sens improperi 32. [TOMAS LUIS DE VICTORIA: Vexilla Regis (instr.)] 33. APOSTOLS I MARIES: Salve Regina princesa 34. SANT PERE: O, Deu valeu! y que es asso 35. MARIA: Los meus cars fills, puix sou venguts 36. APOSTOLS: O, cos sant glorificat 37. [CRISTOBAL DE MORALES: Kyrie eleison (instr.)] 38. ANGELS (ARACELI): Esposa e Mare de Deu 39. ANGELS (ARACELI): Car puix en Vos reposa 40. ANGELS (ARACELI): Apostols e amics de Deu 41. [Himne processional (s. XV) instr.] |